Duktiga jag

OTH, ärenden,
a6, granen & handlingen...

Okej, jag somnade igår efter att ha sett fyra avsnitt av OTH - min nya drog. Helt galet, jag grät som om det var JAG som var med i filmen. Shit alltså, så när jag sovit några timmar, så började jag morgonen med att se tre avsnitt till. haha ! Åt till&med frulle i sängen, underbart !




När jag gått upp, vid tolv, gjorde jag mig iordning för att åka på lite ärenden. Helt smärtfritt gick det och sen väntade jag på min kära bror så vi åkte upp till a6 för att hitta de sista julklapparna - åt honom. jag är färdig för längesen, det kan ni skriva upp ;) Han bjöd mig på bulle, generöst av honom haha !

När vi kom hem klädde vi granen. Alltid en upplevelse i familjen wendels hus. Men iår gick det faktiskt bra. Mamma blev dock inte nöjd..
Mamma: Ida..
Jag: mm ?
Mamma: granen... jag är inte nöjd !!! :(
Jag: okej.. ta de lugnt, vi fixar det.

haha den var faktist inte toppen iår jag måste hålla med mamma. Men den är typ helig för henne så man får försöka fixa till det. Det slutade dock med att jag låg på golvet och garvade och en mamma som inte fattade vad som var så himla roligt. haha, granen saknar grenar på vissa ställen och sättet mamma utrycjker det, skulle aldrig bli kul om jag skrev det här :P
Dessutom när jag kåg där och skrattade ser jag en julkula som faller mot golvet, shit tänker jag först men sen hnner jag tänka att nesch det är ju bara en plastkula..
KRAS !!!
Mamma:
jasså HADE vi glaskulor?!
Jag, samtidigt som jag återigen dör av skratt: jaa tydligen...!!

Ni förstår kanske inte, men det var kul och som sagt, alltid en upplevelse !
Handlade även på maxi bland 10000 andra människor som också ville ha skinkaa, köttbullar och allt annat .. Jag känner att jag gjort mitt för idag faktist.
Det är bara ett avsnitt kvar på säsong3 nu och jag vet inte om jag vågar se det.. träffar dock röjens imon sp det är ju inte sååå långt till jag få se fortsättningen, haha. Det börjar bli lite för mycket när man börjar planera sitt liv efter det? eller ? hahaha .. värt.

Ha en bra kväll, imon blire jobb!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0