Leva om helgen en gång till ?

om det går,
så vill jag det :)

Fredag&Lördag vet ni ju redan om. Vi var barnvakt åt kusinerna också ,över natt. shit, visst är det mysigt. Men , Sebbe, han ha vuxit och blivit en bestämd liten kille. Det slutade med att han låg själv i min brors säng, jag i soffan, pappa&Feken i datarummet och mamma uppe med Emil. Det gick bra, och när de andra kom hem, så fick jag en riktigt säng. Det blev inte så många timmars sömn, när klockan var 10 var jag & sebbe på stång till alla lekparker i lekparken. Han är verkligen go, så att han hade varit arg kvällen innnan, det hade jag redan glömt bort. :)

Senare på söndagen träffade jag Adam som kommit hem från sthlm. Om han var avis på min träff med westlife - fråga honom :)! haha . Jag sov hos honom och sen körde han hem mig innan ha började jobba. Vilket inte gjorde någonting, jag skulle ju änså inte till skolan.
Ullared med mamma, Feken, mormor&morfar stod på programmen och snart är alla julklappar fixade, skönt det :) haha ! Såg även kändisar där. Filip och fredrik var där och såg såg vi .. morgan (?) från ullared serien. Han är anlednignen till att jag bara sett det en gång, riktigt sorglig människa. Jag tycker synd om honom och blev bara ledsen.

Morfar hade hört om mina planer efter studenten..
M: Inte ska du väl åka till amerika nästa år?
Jag: jag vet inte, har inte tänkt på det så mycket mer. Men jag skulle verkligen vilja. 
Morfar hade tydligen inte kunnat sova efter denna nyhet nått honom. Han är verkligen en person jag lyssnar på och har alltid gjort. Min morfar är guld värd. Och jag vet att han vill att jag ska uppleva saker också :) Men det var lite sött tyker jag.

Idag blev nyårskläderna fixade. Sprang på stan med mkin farmor. Det en en grej vi gör innan jul och innan jag fyller år. Hon tycker det är roligt och jag tycker det är mysigt. Självklart blir det även en fika på det. Man måste ta vara på den tiden man har med sina far&morföräldrar ! :)

Imon, äre onsdag och sen går det mot helg. Det kommer bli en superbra helg, det känner jag på mig ! 
Ne, nu får det bli ett eller flera OTH-avsnitt. det är som mest spännande nu.

PUSS

det spelar ingen roll att man alltid försöker vara den snälla.
det slutar alltid ändå med att någon blir sårad.
visst?


Kommentarer
Postat av: Röjens

Haha heja Wendels Morfar ;)

Wendel det kommer bli värdens helg, det ser vi till :D

<3 <3

2009-12-08 @ 21:05:23
URL: http://iddarojens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0