Resan till Göteborg

höm höm ..

Ni vet.. alltså..alltså..om ni visste...egentligen..jag kanske...förstår ni...eh...
Nej jag kan inte förklara. Allt var bara så himla bra och magiskt. Vi hade extrem tur och allt blev bara så himla lyckat.

När vi kom till göreborg checkade vi in på hotellet och gick ner till femman huset. Efter genomgång i två affärer hör vi en massa tjej-skik, jaa ni vet spn där hysteriskt.. Såklart så var vi tvugna och se vad detta var för någonting..

  



HALLÅ SER NI ? Helt galet ! Eddie, Mariette och Rabih bara sådär ! och inte nog med det. Två timmar seare skulle... WESTLIFE komma !!


Det skulle visa sig att detta underbara westlife är ett gäng tidsoptimister. De skulle var där kl fem, kl sex, stod de här. Men vad gör man inte. Mamma övergav mig i kön efter tio minuter, men kom med lite mat och grejer då & då . haha !
2 timmar och 40 minuter senare är jag en av alla de som går stolt och nöjt därifrån  med ett signerat album, en närbild på alla dem och en puls på 190 ! Jag bara skakade så tyvärr blev inte bilderna särkilt bra, men vad gör det ? :D
Galet, en tjej framför mig svimmade och en bakom min grät så mascaran bara rann ner för hennes kinder, haha , helt galet !



   
Shane tyckte dagen "couldn't be better " och Nicky tyckte att läget var "grreeeaat ! " . Helt plötsligt vare inte alls jobbigt att prata engelska ! hahaha, så kan de va.

Kvällen, var magisk från början till slut. Erik, Tove och Calle är minst lika bra live, men stämmningen, var 10000 gånger bättre i scandinavium än vad det såg ut som på tv. Och jag har egentligen aldrig gillar låten, men att Erik skulle kunna få det at låta så, goooch, jag finner inga ord ! Hela arenan bara kokade och alla stod upp och det kändes som om ingenting fanns förutom nuet. Helt sjukt !
Och Toves ballad, sjukt. Allas mobiler i luften och det kändes som om det var världsstjärnan själv som stod där nere. Men nej, det var bara, 17 åriga Tove.

  

Bilderna är inte så jätte superbra, men äch, känslan går ändå inte beskiva :)
I reklam pauserna själv Rabih, Eddie, Mariette och Reza - ååååh kunde inte vara bättre  !


Det var en gaaalen allsång som inte hördes ett skit i tv, men det var heeeelt sjukt! PUSS !



Jag var helt död när vi kom hem. Allt som hänt och allt vi varit med om, jag var trött, men lycklig :) inte ens jackan orkade jag ta av mig, hahaha ..

Tack världens bästa mamma för ett minne som aldrig kommer att försvinna !
PUSS


Kommentarer
Postat av: martiiiiina (:

åååååååååååh, jag är inte alls avundsjuuuk ;oo FUSKKKKK <3

2009-12-06 @ 21:28:45
Postat av: Röjens

GALET ! är så jäfla avis. Men guud vad du var värd en sådan här helg :D <3 och på lördag blir de en till bra dag :D

2009-12-08 @ 21:07:11
URL: http://iddarojens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0