Du vet fredageftermiddag

ÄLSKAAA !!

Det man väl ändå vara den bästa eftermiddagen av dem alla ? :) man känner sig fri från skolan, fri från att behöva gå upp tidigt och fri från .. ja allt : )
snart ska jag övningsköra. NERE I STAN !! jag kommer troligvis avlida flera gånger, men jag ska återupplivas, va så säker ! :)


Kvällen ikväll ser jag inte fram emot för mycket. laget är på match ( jag fick inte spela och inte plats i bilen för att hänka och kolla ! :/ ) och de som är hemma är upptagna med annat. så de blir väl en hemmakväll med familjen. kul ? nja ja vene :P
annars hoppas dock på ett besök i forserum hos kusinerna var längesen nu. är ju alltid något : ) men de ser mörkt ut !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0