Du vet lördagmorgonen

godmorgon !

Många av er ligger säkert och sover, varför inte jag ? JO det är ett pass som väntar på mig nere på friskis. Om en halvc timme åker vi ner jag & mor. taggad ? njaaa, men behövligt ! Dock harjag satan träningsvärk sen igår, chockade väl kroppen man allt springande hahaha.. !

Kvällen igår var mys! God mat, gott sällskap och något att le åt i mobilen :) de vart fint minsann ! maten lagades av röjens&tessi och betod av någon sorts kyckliggryta och pasta. efterrätter var någon chocklad grej, lite för sött för min smak, men ändå super gott ! : ) tack flickor !

Nej jag ska väl göra iordning mig och åka ner. i eftermiddag är de jik-CL i d-hallen kl 14.00. det är flickornas sista hemma match, och därför tycker jag att ni ska ta tillfället till akt och följa detta. för även att dem är klara så ger de inte upp en segersvit i första taget, de ska ni ha klart för er ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0