Du vet melodifestivalen

flopp !

Som säkert många vet så har jag alltid varit lite av en schlager nörd. När jag var liten satt jag och tog reda om de mest om artisterna som skulle vara med, gjorde diagram och tippade med mina föräldrar vem som skulle gå vidare osv.. jaa, jag&sofia svahn gjorde även en egen schlagertidning. Jag hade längtat till denna kvällen sen perelli gjorde sin flopp förra året, eller jaa iaf sen kevin vann i idol och de inte fanns någon musiktävling alls och kolla på längre.
Men va hände med kvällen ?!
- dåliga låtar
- dålig programledare
- dålig paus " underhållning"
- sämsta nya regler som man inte fattade någonting alls av
- plus, att de låtarna som hade nåågon chans att vinna, åkte ur. (
undantag för alcazar som jag tyckte var riktitgt hyffsade. älskar dansen ! )

Ne,
det blev minsanna en riktigt flopp och jag längtar ingenting tills nästa lördag. eller va tycker ni ?
Södra vann iallafall igår, alltiv någon posetivt. 3-1 och de hade dessutom hyffsat spel : )

Idag äre match kl 17.15. ser inte fram emot det någonstans alls. Skulle hellre vilja gosa ner mig till en film, men de blir bara depp så. kankse är likla bra att komma ut och träffa lite posetiva människor : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0