Du vet taaaaggg

:)

träningen innan va reedigt skön för träningsvärken, kände inget och de är sjukt skönt att sträck utt muskler som gör ont, visst ? dock nu är de typ ännu värre, stel som en pinne känner jag mig. MEN får hoppas de blir bättre närmre kvällen :)

Sitter här och taggar med chocklad haha feeet ! men godis förbudet börjar ju inte färrens nästa vecka, plus att de är lördag så jag får äta idag. min bortförklaring. hahaha..jag ska klara de , bara för att liksom ! ;)
tagget är meningen för att vi ska ut och äta med laget på 8glas och sen blir de gashbndklg. som jag skrev igår :) haha , reedigt tagg och god mat är inte fel faktiskt ! :)

Flickorna vann sista hemma matchen med 7-6. vet inte redigt va som hände i slutet, men den adnra delen av matchen var ni riktigt bra. som vanligt :) kungar ! :) fick tröjor efter, kände mig lika värd den som rosen vi fick härromdagen, men men skit samma :P

Ha en bra kväll, för de tänker jag ha ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0