Du vet taaaaggg

woho!

varit ute
och kört lite bil . småläskigt att köra i snöblask, men de ska man ju också klara av tyvärr. dock var de nog inte de bästa att öva dragläge så la ner de ganska snabbt haha. Nu sitter jag med min brors hörlurar på mig (se troligen ut som en äkta data nörd, men man gör man inte.) har hööög musik och ska verkligen föröka vara taggad till denna matchen. innebanyn har alltid varit det roligaste jag visste på dagarna. tyvärr har de inte varit de denna säsongen, inte någonstans. men nu ska jag vekrligen försöka. jag vill minnas innebanyn som någon posetivt, som jag kam berätta för mina barn och barnbarn sen haha . man kan ju iallafall försöka, men de får inte alltis när man är själv om det.

Ska nog tagga med lite marängschwiss sen ( oj stavning ?! ) hahahahha , bra Ida BRA !

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Vad du än gör, gör det med ett leeende, det stämmer bra!

Fin blogg förresten:)

2009-02-08 @ 14:47:17
URL: http://emmilove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller verkligen med:)

:) den är verkligen jäte fin!

Kram från emma!

2009-02-08 @ 19:33:01
URL: http://emmilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0