Du vet torsdagsmorgonen

börjar 10.55

Det duger ju faktist. dock var tanken att sova ostört tills 9.10 men va händer ? Pappa kommer in lite innan sju och börjar babbla om nått, kommer inte ens ihåg va de var. Bror väsnas som en gris när han packar väskan, lyssnar på musik och springer upp&ner i trappan tusen gånger ! mmm, tackar!

Dock när de hade gått somnade jag skönt och sov till dit jag skulle. värt!
igår
på jik-matchen fick vi ros. Kände mig såå värd den, men skit samma. har ju varit på alla träningar, nästan iaf. haha ! Och så kan jag berätta att min tur som jag har fört med mig till jik-matcherna - är slut. de förlorade igår så de bara small om de, men de kankse va skönt. nu slipper jag ju känna att du måste gå dit ;) hahaha ...

Nepp, nu är de dags. ta på mig och rusa till bussen. Lång dag idag, till typ fyra mer inte exakt. dock ska vi få ha medoss fika till sista lektionen för att vi är så trötta på den. HAHAHA ! irené är snäll ! ; )
så, ha en fin dag allesammans !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0