Du vet att få extra stöd

helt vanlig onsdag
eller?

Sovmorgonen idag var myyycket behövlig. att få vakna halv åtta istället för 10 över sex är VÄRT ! dock att börja med psykprov är väl kankse inte de bästa, eller så är de de. kan inte bestämma mig riktigt. men det kändes bra iallfall, och de är ju bra. dock vågar jag aldrig säga att de går bra, eftersom jag är tror på massa saker. nycklar på bordet är en sak tillexempel. blev idiotförklarad idag för de t.ex. MEN de strunat jag i. är man de så är man sedu ! ;)

Onsdagar=kortaste dagen typ. förutom fredagen (a) men icke idag. idag valde jag att den skulle bli det. eller kankse egentligen inte, men min hjärna gjorde. den behöver mycket repetition i matte-geomerei som vi har prov i på måndag. MÅNDAG, hur kan man lägga ett matte prov på MÅNDAGAR ?! joo men den lektionen är längre..mm men kunde kankse lörsas ändå på nått sätt ?! nepp, måndagar ska de va PLUS att man börjar på ett annat kapitel innan man avslutat de förra. det är grejer de...matte c nästa då ? vill inte vill inte..

Har nu hjälpt min familj, kankse främst min mamma, med att st'da hela huset. eller njaa dammsugit hela undervåningen ( feken dammade ) plus vardagsrummet & hallsen där uppe ( pappa dammade) överraskning till mamma när hon kom hem fårn friskis. DUKTIGA OSS !

Egentligen vill jag träffa älskling ikväll men eftersom han har match, så får de bli en ensam kväll ikväll. kankse kan vara bra det med. hoppas på en övningskörningstur kankse ; ) har ju lånat en bok av röjens också, kankse kan börja läsa den? skönt att inte känna pressen att behöva plugga iallafall , för matte provet, det har jag repeterat klart för idag ! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0