Du vet helgen som gick

som intre redigt blev
som den skulle..

Skrev ju de mesta som skullle hända i helgen i fredags, och en del hölls.
jag kollade på två innebandy matcher ( älskling är i dm-final och tjejerna vann mot westervik) jag var hos mormor och idag spelade jag match.
Bion då ? joo, de vart ju så att en viss Ida Wendel hade bokat till fel dag.
-ehh ursäkta med er boknaing var tills i gårkväll kan jag läsa här..
så de fick bli en hyrfilm hemma i sägen iställlet. gjorde väl inget för den delen , men de var ju bio tagg :D jag ska vara ärlig att säga att jag inte kommer ihåg va filmen hette. men den var bra iallafall, spännande :)

Att tillägga för denna helgen är också att kag övningskörde igår hela vägen från gränna smaka på en ni ; ) vart ju dock inte på morotvägen utan på " den gamle vägen" . inte en gatlampa var de ibland och rackarns smal väg. körde genom stan hem, och klarade det med. erkänn braaaa ?! :D

Just nu skulle jag villja ha en stor fet godis påse  ! skulle ju inte sitta helt fel så att säga :)
kommer bli ensamt att sova idag. haft annér jämte mig i tre nätter nu, inte hel fel de heller <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bäst på att övningsköra, du är bäst trots att du bokar fel och du är den bästa flickvännen som finns :) tack för den bästa helgen på väldigt länge <3<3 PUSS!

2009-01-18 @ 22:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0