Du vet långatorsdagen som blev kort

tur var väl de !

Efter som att ED har ändrat schemt igen och där med tagit bort våran sovmorgon på torsdagar plus lagt dit en lektion så vi slutar en timma senare så är torsdagar ingenting att se fram emot längre va de gäller skolan. MEN, ed är inte smarta nog att inse att man borde börja med nya scheman på en måndag, utan mitt i veckan, en onsdag så ska vi väl för en gång skulle inte klaga. Första lektionen blev inställd eftersom lärarna bokat in annat på deras sovmorgon de hade innan schemat ändrades, och sista lektionen hade vi i tisdags, så de behövde vi ju inte ha en gång till i denna veckan. tack ed för detta! ;)

Var inte på humör idag,
därför ber jag om ursäkt till mina kompanjorner. jag vet inte riktigt varför, men ibland orkar man bara inte vara glad och pigg som man brukar försöka vara. men till slut tog den slut iallafall , tack gode gud för det.

åkte hem och tog en te med mamma. te har blivit en ny drog, dricker flera koppar om dagen. Men skitsamma, det är gott iallafall , och efter som jag inte har någontina i är de heller inte så onyttigt eller ?
hört att man får gula tänder, men får väl borsta extra noga då ? höhö !

ikväll är de en träning som väntar. torsdag=sen träning. 20-22. TUUUNGT ! men de är bara att gå dit och få den gjord. IMON ÄR DE FREEEEDAG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0