Du vet måndagsdagen

som jag icke såg
fram emot..

Gick dock bra. lyssnade på bästa låten på länge, gooooott. kan liksom inte sitta still till den :) ljudet funar inte på datan , men ska lägga ut klipp senare så nu så ni kan börja dagen lika bra som jag ! : )

Fys på idrotten. Halv kul , dock kommer jag ha väääärsta feta träningdvärken i magen imon känner jag, men de gör inget, då känns de juatt man gjort nått riiight ?!
efter skolan åkte jag till älskling. fullaste bussen och man var tvungen att säga till när man skulle av. jaa man kan väl inte begära så mycket så att knapparna ska funka när de gäller 25:an ? ;) haha, skämt åsido :P 
annér vart inte hemma när jag kom så satt och kollade på madicken med hans mamma&mormor : ) mys, sjukt längesen jag såg den ! 
när han kom hem blev de fika, och sen spel mot hand syster Emma . Man ska kankse inte skryta om att man vinner över en 11½ åring på monopol, speciellt när man är två mot en, men jag kan ju skiriva att vi vann iallafall :) haha, de va kul att spelaaa :D

Kollade handbollen och åt taco ikväll, hel bra !



JAG ÄR LYCKLIG : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0