Du vet Mullsjö-barnet..

Ida Röjens !

Idag blir de mullsjö till Röjens. det är ju alltid trevligt : ) ska även sova där, se om jag kan övertala om att kolla på jvm-finalen i natt. " hahha!!  ehm... ne" är de svaret jag väntar mig, MEN det är alltid värt en chans ;) höhö !

Föresten så hade jag en dröm till inatt. Det var någon som förföljde mig. Han/hon hade gula kläder och typ en plastpåse för huvudet med bortklipta hål för mun,näsa och ögon. Den kikade på mig igenom fönster, visst allt om mig och var allmänt sjuk i huvudet. jag fick bo i gränna några veckor men de försvann inte.
vaknade sen och fick jobbig känsla. var tvungen att sova med tänd lampa, hahahah TÖNT ! kan man känna nu, men då, USCH !
sen äre ju kul att man ha en perfekt kolla-in-springa i min persienn precis framför sängen. nej, det är nog tur att jag sover i mullsjö inatt. dock är de ju skog, men men ! och imon natt sover älskling jämte mig, så jag ska nog överleva detta ; )

Ne nu var de slut med tråk prat om mina drömmar för idag. Har jag faktist annat att göra, liksom ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0