Du vet sammanfattningen !

kankse en idé till rubliker,
att påmionna folk om va dom vet?
hahaha..


Januari: Apu på kålgården, lärde känna Erik !

Februari: Melodifestival J vidare upp till tvåan med innebandyn

Mars: Sm-silver, dumle-guld biff-wendel spelade back heeela turneringen haha, bästa i hela månanden. Fick för en gång skull känna mig som en stjärna :) likadant i fairplay !

 


April:
ullared med gänget, SM-GULD TILL HV :D sen slutade den ju inte så bra ..

  



Maj:
hemskaste samtidigt som den bästa! Kristihimmelfärds, rix och en massa jäfla äventyr!

Mycket tårar, men minst lika mycket skratt. Detta tack vare vissa människor som fanns hela tiden. Dag som natt. Tack ännu en gång <3




Juni: Liseberg med klassen, födelsedagsfest hos Malin& äventyr där efter HAHA ! Fotbollskvällar med folket :)
  



Juli: Det som jag inte trodde skulle hända hände, min älskling <3 Sen var en underbar resa till visingsö, som jag tycker vi gör om nästa år ;)



Augusti: Resa med flickorna till falkenberg , det var lamt men mys haha . Började tvåan...

September: Överraskningsfest för tessi, var dock sjuk hela månaden typ :P

Oktober: Klassfest ;D blir förälskad i kärleken när jag ser hsm3. Dör flera gånger om, haha ! Björn Gustavsson konsert, skrattar halv ihjäl mig xD




November: Världens tråkigaste månad, faktiskt. Det var ärligt inte mycket roligt som hände. Tråkig apu, tråkigt väder..dock mysiga kvällar med älskling !



December: Mycket idol ! Kevin vinner, fastän jag hejade och röstade på alice som sjöng vinnarlåten bättre ! vidare i skol-sm , en SUCCÈ ! hahahha .. Lisebergs julmarknad, en fin jul och en jäfla bra nyår !


Kommentarer
Postat av: Hansen

Haha, Dumle var sjukt kul :D du ägde på backen och iandra femman hade vi tre centrar xD haha.



Älska falkenberg <3

2009-01-04 @ 18:53:58
URL: http://hahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0