Du vet tvådagarsrapporten

hann ju inte att
skriva igår..

Var fyllt upp och sååå : ) efter skolan igår, så tog jag en fika med Frida på winerkonditoriet. VÄRT ! en te & en semla som smakade uuunderbart . satt verkligen och nöjt. satt där och pratade i kanske 1½ timma och allt&ingenting, sånt som behövs liksom. vardagslyx kankse? dock är de ganska dyrt, ja menar 48 kr för en te & en semla ? men som sagt, VÄRT !

Kvällen
tillblingade jag i huskvarna sporthall. JIKs dam-lag mot Huskvarnas div 1 lag. hörde efter sen att huskvarna hade trott de skulle vinna med uppåt 14-0 , så det var riktigt bra att de bara  blev 5-1. två straffar missade dom dock, men va gör de. ni är stjärnor ändå. Frida matchens lirare dessuton , oj oj oj .. ; )

Idag tycker jag att de har kännts som fredag. vet inte direkt varför, kankse för att vi kollade på två filmer? den ena, på psykiatrin en sjuukt bra film. att man ens får kolla på så bra filmer i skolan, trodde att de fanns någon sorts lag att man bara fick se tråkiga fakta filmer, men icke. göran han kan han ! : ) haha ! Beutieful mind hette den. sett den ? så nu ska nog schizofreni provet gå som en dans nästa vecka : ) kankse, vem vet..
andra filmen var på historian och var en äkta skolfilm. det var tillochmed svartvit plus att den handlade om första världkriget, kan de bli värre ?!
upps, råkade visst somna. det kankse bara va 10-15 min men ändå. läraren var inte där , så de gör inget. hade märken i pannan när jag vaknade, det påpekade tessi mycket noga ! haha ..




TIPS , se den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0