Baksmällan

sjuukt kul film.

Igår, var jag och tina på bio, baksmällan. redigt kul faktist, hade kankse lite för höga förväntningar, men jag skrattade, och det behövdes :) Innan dess satt vi och pratade 2½ timma på george. haha , café är sjukt underskattat. skit mysigt ! Åt en massa god macka, och en te på det. värt :)

Innan idag
tog jag en väldigt behövlig sovmorgon, och efter det gick jag, tina & tilda till stan. måste ju träna liet iallafall, börjar bli dåligt med träningen nu faktist. men ska snart ta tag i det igen, höhö.
ikväll, ska jag till Linn på förfest, blir dock nyktert för mig ikväll, eftersom jobbet väntar klockan sju. får man jobba 10,5 timma på en dag ? 21 timmar på två dagar ? sjukt, men blir massa pengar, det är så man får tänka haha.

hoppas ni får en värd kväll :)
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0