En bra dag

jobb, våfflor, jonna !

Inatt sov jag inge vidare. massvis jag tänkte på, jobbsaker snurrade, och andra saker gnager. Så imorse, när jag vaknade från min mindre tunga skönhetssömn mådde jag inte alls bra. tagga jobb tänkte jag..

Bättre blev de dock inte heller när jag på våg till bussen kom på att jag glömt min mobil hemma. jag glömmen aldrig min mobil! men,  min räddning fanns på jobbet - sanna ! hon hade inte heller sovit särskillt bra, så därför tyckte vi att de passade bra att vi jobbade tillsammans idag, haha, men jag tyckte vi skötte oss bra, och helt plötsligt var dagen slut. skit bra :) tiden går snabbt när man har roligt?

När jag kom hem
hade världens bästa mamma gjort våfflor till mig. så vi tog en fika när jag kom hem, mysigt !
sen gick jag upp till jonna en sväng för att prata lite. inte setts på jätte länge känns de som. en kopp te, prat och en film, kan de bli bättre ? perfekt  när man är sådär lagom seg haha .

nu sitter jag och kollar på "allsång" på skansen med mamma. riktig besvikelse. inga dierkta sångare med över huvudettaget. men, så kan de va. det duger i krig haha .

ha de bra !
puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0