En posetiv blogg

ska det vara.

Jag är en människa som 90% av mitt liv är glad, skrattar och försöker att få andra att må bra. Med denna bloggen vill jag försöka att det ska vara så. Just nu, kan detta vara svårt och därför kommer inte uppdateringarna att falla lika ofta.
" - åhh hon och hennes bloggpauser ni vet "  tänker ni säkert, men så kan de va. ska jag skriva kan de lika väl vara ordentligt eller hur ? :)


Innan detta uppehåll, så vill jag vara tacka alla mina vänner. det sägs att jag är en stark människa som alltid kämpar på och kommer vidare. jag är det, men jag hade aldrig varit der utan er. Ni är så jäkla bra och beryder så mycket så jag vet inte vad jag ska skriva ens. Jag kommer alltid att finnas där för er så som ni finns här för mig, men jag behövder det som mest. tack <3

ses om ett tag, sålänge, ta hand om er och ha de super och njut nu sista delen av sommaren. sen, tar vi nya tag ! :)
PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0