Hemma!

och nu förblir jag det
i några veckor :)

Nu var det halmstad på schemat. familjen åkte förra fredagen och jag ner förra söndagen. Anldeningen till att jag inte skrev nått om diggiloo var inte att de inte var bra, verkligen inte för det var verkligen huuur bra som helst. Sitter vid fel data nu, men när jag inte gör det, så ska ni få se bilder och grejer . fin fint !

halmstad var fint. såg inget regn på flera dagar, utan massa stek bara. SÅÅÅ värt.
Imon börjar jobbet, KUL. not, de flesta kankse börjar sitt sommarlov nu, men nej, mitt slutar. det är nåågra dagar kvar innan skolan börjar och samma dag som vi börjar, åker jag till örebro sammma kväll, så det är inte helt slut än :)

får vara bra såhär på så länge, ikväll blir det fotboll. pappa hade fått biljetter till damlandskampen, kan bli kul att se :)
ha de bra sålänge, så återkommer jag med lite bilder ikväll eller någon anna dag, ni märker vill jag lova  :)

Puss !

Kommentarer
Postat av: SCHTILLEMAAARK

Haha ja halmstad va ju kalas!(Y) 2/4 dagar helt utan bil(förutom jörgens kanonmoped som rymmer 5 pers:O) för som alla vet, SAAB ÄR INGEN BIL! Hata Generatorer!:@ Du är bra:) hihu!<3

2009-07-22 @ 23:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0