JobbJobb

gick heelt okej .

dock svårt att komma in efter som de var ett tag sen jag jobbade själv eller så. jobbade med min gamnla handledare jag hade när jag började där, så det var trevligt att träffa henne igen :) 

När jag vart klar där, en kvart för sent, skulle jag åka till tessi. enkelt tänte jag bara att ta antingen buss 25 eller 3. gick de ? naaae, pga av den där eu saken går ju inga bussar som de ska. Och på tal om 25an, när jag skulle åka till jobbet igår, kom inte 25an. jag var där 25, bussen skulle gå 27 och 35 hade den inte kommit. wohoo, så fick ta ettan och kom nästan för sent. 25an är bra ? ;) sen så, på väg hem. så visste han som sa att bussarna inte gick på östra vart 25qan gick, och trean gick omk huur lång tid som helst. som tur är så har man ju en bror som älskar att åka moppe, så han fick hämta mig :) typ halv tio var jag hos tessi , hmm . hingrig som ett svin plockade tessis mamma fram maassa mat, hur gott som helst och sen blev de efterrätt till de haha !

pratade en stund med kallis innan vi började kolla på en film. hur länge kan vi sett på den ? 20 min ? sen sov båda som stockar haha ! det är tungt med äldreboende ;)

Nu ska jag ta tag i mitt liv, ha de så bra sålänge :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0