Födelsedagsfest

malin skulle firas :)

Jag vet inte redigt hur eller vad jag ska skriva. Kankse att festen blev misslyckad men att kvällen ändå blev bra ? så tror jag att man kan beskriva det. pga av en arg tant som började klaga på hög musik redan vi sju på kvällen, blev resten inte som vi ville. Saken var den att vi var lugna, för att se om musiken hördes ut gick vi ut i trapphuset och lyssnade. Hördes det nått ? ohja, om man tryckte öran mot dörren hörde man jätte väl, men inte annars. stackars tant, kan itne vara nöjd med sitt liv.

Kvällen slutade med att jag malin, adam & saarnak satt och lyssnade på musik & pratade till fyra på morgonen. Mina ögon var på väg att stängas många gånger, men jag klarade mig. haha . Så, en helt okej kväll ! :)

Idag är kalas 1 av 3 för mig. Jag blir lite ledsen, jag fyller faktist 18 år. men alla är iväg olika tider och bor på olika håll . inte kul. Men, det blir mer tårta ! haha , gäller att se det posetiva i det, så att säga ;) Kalaset skulle börja elva, vilket betyde ca 5 timmar sömn innan jag åkte hem från malin. När jag kommer hem säger mamma att det är framflyttat till halv ett. kuuuuuuuuuuuuuuul. eller inte. men men, sova kan jag ju göra nån annan gång.
Som ikväll efter träningen, då, då ska jag sova som aldrig förr.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0