Galet galet !

men så
fruktansvärt kul !

Hade ingen lust att skriva igår, så det gjorde jag inte heller. haha !
hade dock en sjukt kul kväll igår! Började hos jonna där vi firade henne med mat, lekar och annat kul som hör till. Vårt lag kom tvåa ? hmm, men är man mästerlaget så. nej inte mästarlaget, mästerlaget. haha !

Vid tio någon gång gick vi till bussen och åkte ner till stan för min första utgång någonsin. haha, det är väl inget speciellt tänker ni ? men, åhh va kul. massa bra musik. massa trevliga människor och .. ååh jag vill bara leva om kvällen !
Dock har jag ont i mitt smalben och fötter, men efter arr dansat som vi är de nog inget konstigt. haha.
Hemma vid halv tre någon gång och efter en välbehövlig dusch så gick jag och la mig, med ett leende på läpparna. åhh :)

Fint väder idag OCKSÅ, bäst att passa på att få lite färg när man kan ! :)
ha en fin dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0