Midsommar

sorry för den kassa
uppdateringen.
men så kan de va ! :)

Midsommar igår blev helt okej ! Började jätte mycket hemma hos tessi med oliwer, viktor malin & trojefors. Kollade sverige, åt gott och spelade lite fotboll. Skratten kom av ingenting, och det är då det är som bärt, är de inte ? :)
Senare på kvällen åkte vi till norrahammar. Träffade massa folk och sådär. Värt :)

Allaa tog en massa gulliga midsommar bilder med kransar, blommor och klänningar. jag ska inte heller vara sämre, även jag tog kort. vill ni se ?


Oliwer&viktor på bussen till norrhammar..


.. och en mosad skata.

hahahahahhaha ... ursäkta sista bilden.
det, var min midsommar. hoppas ni hade det bra ! :)

Idag har vi slipat lite på körkorts förberedelserna. kört en ganska bra bit + övar teori. shit, redan nervös. sen blev det en film , och massage.
En lugn kväll, som verkligen behövdes.
Nu strax ska jag sova, imon blir det kalas 2 för mig. hahaha .. ! det är bra.
Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0