SOMMARLOV

woohoo !

Dock inge vidare känsla faktskt. Skolavslutningen på ED vet jag inte redigt hur jag ska beskriva. Att folk vill visa upp sina band är bra, men det är en fördel om man hör var de sjunger. Ett var bra, ett annat vet jag inte.. naa. Och när rektorn började prata om sin julklapp ville jag helst springa därifrån.
MEN, sen hände det saker. 10 killar drog fram varsin stol och satte sig och sjöng backstreetboys. haha , saken är den att det må ses konsigt men det var redigt bra faktiskt. killarna kunde sjunga och de bjönd på sig själva, plus plus plus till dom! Sen blev de bara bättre och bättre. Folk sjöng bra, spelade bra och rektorn sa inte så mycket mer. 
jag kan bortfarande inte den blomstertid nu kommer men va gör de ? ;)  

när detta var slut några jag och halva klassen typ, och fikade. ovanligt i dessa tider haha . pratade och hade trevligt en stund innan jag tilda tina & sofie åkte till huskvarna och hämtade bil. sen blev det till lekryd och äta glass, sjukt värt ! kan vara den godaste glassen i världen ! om ni inte smakat den, gör de ! bilder kommer..

Nu, sitter jag och väntar på att klockan ska gå. ska äta med klassen på piren ikväll :) myyyyys !
detta blir det sista inlägget i kategorin skollivet, på mycket , mycket länge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0