STEK

så kan dagen
kortfattas.

VIll ni ha den långa varianten? började skolan vid 8. vid halv tio var jag & tilda på stranden och började vårt stekande. så jäkla värt! slumrade till en stund, innan de blev för mycket att kolla på. hahaha ... like it!
Sen, hade vi en lektion kvar. Idrott. Duktiga som vi är går vi dit, vi och 4 i klassen till.. hahaha ... fick reda på betyg och sen fick vi sluta. hann även den denna halvtimme lägga en fetingbell. haha, men de bjussar jag på !

Jag tappade en min sko på väg hem. hur lyckas hon tänker ni ? och, ne jag har ingen aning hahaha. men så kan de va. får ta den svängen imon se om jag hittar den. ingen vill väl ha en gammal svettstinkande löparsko? naaa.. tveksamt.

Så nu, har de fått bli lite stek till. Jag är sjukt supermega stekt nu, så kände att de var bra för idag :) imon och resten av veckan ska de tydligen regna. inte kuuuul..

Jag bjussar på en hejdundrande bra låt. hittar den dock bara på live , men det duger !



I wanna try with you
I wanna smile with you
I wanna be real with you
I wanna hear with you
I wanna be there for you
Whenever you want me to
Darling chances are free
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0