Student

för vissa ..

För oss som gick ut tvåan iår ,  var det exakt ett år kvar  igår. det mina vänner, det är inte så länge. Kan dock inte redigt bestämma mig om det är något jag längtar till eller någon som jag vill skjuta fram några år till. När man går ut gymnasiet kännes det lite som att det börjar på riktigt. Ordet det vet jag inte vad det är. det kan ju inte vara livet, för det är ju i full gång, men nee jag vet inte. Men man måste veta vad man vill bli känns de som. Visst jag vet, men det är sån lång väg :S Ska jag plugga vidare direkt eller jobba på kålgården lite eller bara vara ett år..hmm. jag är iaf glad att det inte är vår tur iår. jag vill inte skiljas från alla heller. jag och min extra hjärna har gått i samma klass i elva år, nästa år tolv.. inte konsigt att hon tänker åt mig :) haha och tessi har jag gått i samma klass som i 8 år, nästa nio år..
nej usch, jag vill inte bli stor !

Jag är också glad över att det inte är jag idag pga av vädret. Sjukt tråkigt ! Jag hoppas verkligen det är uppehåll när de flesta springer ut idag, annars äre ju synd om dem !
Ska äta med familjen idag, tradition som det är. sen ska jag träffa malin och då blir de säkert att slänga en koll på de lyckliga ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0