Suddiga ögon

av både det ena
och det andra.

Tänkte sova tidigt igår och sova igen timmarna jag missade i helgen. Var sjukt trött hela dagen, tills jag skulle sova , typiskt. Dock somnade jag tidigt för att vara lov iaf.
MEN, trött som en hamster när klockan ringde. Fullspäckad dag  !
08.00 - ben & sår-teknik + annan bra info
9.20 - Deligeringskurs
13.00 - Lyftteknik

Hemma typ fem, och då gick jag ut och löpte en sväng. Det var skönt ! Känner mig lat på senaste, men nu måste jag ta tag i det igen !
Fick bilder av tilda från matchen mot zlatans harem. så sla lägga upp  dom nu. så snart tycker jag att ni kan gå in på Vår hemsida och kolla läget ! :)
föresten så glömde jag skriva hur de gick förra matchen. vi förlorade med 4-0 och jag gjorde mål. slutsatsen får ni dra själva.

ha en bra kväl !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0