TAGG

idag !

IDAG ! känner jag verkligen att det är vinst på gång. jag är taggad till max och tjejerna varkade också taggade.
Ryhov 20.30. beee theeere !

Skåpet är nu tömt. när jag slängde i böckerna i säcken, inte böckerna men anteckningsblocken jaa ni fattar. DÅ kommer det fram en fet och äcklig SPINDEL! Jag hatar spindlar jaa andra små kryp för den delen också. Panik panik, men sofie dödade den med min matte bok. äntligen kom den till användning ;) hahaha .. 
 
Sen blev de fika. alltså shit va jag finkar nu för tiden. jag blir väl fet vilken dag som helst, haha . Tina fjäskade till sig en hund av erik, lennart jaa ingen riktig hund alltså, men nästan. hahaha , ingen kan stå emot för tinas snääälla ögon. ;)

NU , fortsätter tagget.
PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Tina

hihi, han är sååååå söt :D (hunden asså;))

2009-06-09 @ 19:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0