Du vet första körlektionen

en mardröm...

Hoppet om körkort tills jag fyller 18 minskades nåågot.. jäfla bilar till att vara så olika?! typ 300000 kärringstopp. har nog inte fått kärringstopp sen i somras och nu ba .. öhh ?! ne, fy de känns som att jag aldrig kommer att lära mig den. folk säger dock att de var bara för att de var första gången, så jag får trösta mig med detta. men annars gick de helt okej. det viss säger nä rjag väl kommit igång. fick beröm för hur jag hade kontroll över bilen och mina växlingar : )
när nästa lektion blir.. de får vi se..

Just nu sitter jag här och längtar till solen. UNDERBARA SOL VART TOG DU VÄGEN ?! tagga sjukt till grekland i sommmmmaaar :D:D:D
ska drömma sött om det nu : ) natti natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0