Du vet leendet

det försvuna leendet,
är nu hittat..

Allt kankse inte är hundra i mitt liv men ändå ler mitt hjärta och hela jag igen. jag kan inte sätta fingret på det men skiter i det. är jag glad, tänker jag visa det.
sofie hade bästa låten, så har fixat ner hela skivan nu. olagliga mig ?! :O hahaha...



mm puss:)
skolan är alltid seg på tisdagar. men vi kämpade oss igenom den, fint ! :)
hem till malin en sväng och sen hem, slänga i sig mat & sen ner till träningen. stess är bra ! haha , not..
träningen gick bra, inte träffat frida på eeevigheter så var skönt att prata igenom veckans händerlser lite :)

taggade grace ikväll. kom dock på att de bara är tisdag. lite suurt faktist, eftersom jag för en skull kom ihåg de haha  !
jag ska nog städa iordning på rummet lite innan jag går och lägger mig. någon som lagt en bomb där inne ? inte är de jag iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0