Du vet lördagen

=bra!

VÄLKOMMEN UDNERBARA VÅR ! så var min tanke igår när jag vaknade till en underbar blå himel. idag äre värre, men fint väder = en fin dag !

Dejten med robin blev kankse inte som jag trodde. det stog en jäfla lång framfö så jag såg typ ingenting. dock när han gick upp på scenen gick han typ 10 cm från mig och malin !!! OMGOMGOMG jag kan säga att han är inte fulare i verkligheten :] fint vare !
alice var gryym också, sjukt att en stor röst får plats i en sån liten kvinna/tjej. :)
Min kamera la av innan de ens börjat så det är bilder som malin tagit :)

   
  
tryck för större bilder !

Efter det var slut gick jag&malin till hemmakväll och köpte godis. för att vi skulle kunna äta med lugnan ro utan dåligt samvete var vi ute & gick en sväng innan tina&tessi kom. vi taggade mello & åt massa onyttigt. riktigt fint ! : ) bte så tycker jag att de som gic ktill adnra chansen skulle gått till final och sarah dawn finers låt finner jag inga ord till. så sjukt underbar bara :D

Feken sov i mitt rum eftersom mor&far är borta. drog halva hsm3 innan vi somnade och halva idag innan vi gick upp. fint äre att äta frulle vid halv tolv ! hahahaha ..

17.15 idag spelar jag, som de ser ut nu, min sista seriösa hemmamatch i innebandyn. jag vet inte redigt hur de känns om de är sorgligt eller skönt. det kan vi diskutera senare..
Nu måste jag fila lite på samhällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0