Du vet mysmåndag

mm :)

Dragit på mig brors träningsoverall som jag för övrigt hoppas att han ska växa ur så snabbt som möjligt. det står dock cyrus och massa handbollsreklam på . men oooch ? wendel på ryggen iaf juu, hahaha . fint äre !
sjukaste träningsvärken också. i hela axlarna. idrotten på gymmet med tina gjorde inte saker bättre. MEN, värt ;)

Inte göra så mycket ikväll. ska försöka komma igår med psykatri uppgiften så de inte är så nästa vecka, lika bra liksom. sen äre ju hv ! tagg liksom ! :)
imon är vår lektion om homosexuella. blir nog bra, måste bara öva in lite vad jag ska säga så jag inte står emn en massa papper hela tiden, lite blir de nog, men skit samma ! : )
så, ha en bra eftermiddag, så hörs vi nog ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0