Du vet nystart

Jag har funderat på detta..

Jag tycker verkligen om att blogga. även fast de inte är så hemskt många som läser , så verkar de ändå vara några som gör de. även att jag sagt att jag skulle ha uppehåll. måste väl betyda någonting?
jag har däröfr bestämmt att skriva igen. kategorin vad som hända ska kommer dock att användas ytterst sällan. Det är tråkigt, för oftast med en blogg skriver man kankse vad man ska göra och va man har gjort. men jag får helt enkelt skria hur mina dagar varit, istället för hur de ska bli. det står ni ut med ? kankse kan jag hitta på nått annat at skriva om också, vem veeet ?

Ny start kommer de alltså bli. mitt liv har de senaste förändrats mycket. både hur jag tänker och hur jag agerar på vissa saker. det  sägs att en människa blir starkare för varje sak han/hon går igenom. detta tror jag stark på. men hur mycket klarar man? det är frågan det . men man bör göra sitt bästa, och de tycker jag att jag gjort. nystart vare jag, just de. haha . joo jag väntar på att malin viktoria pettersson ska ha tid att helrenovera den också . jag har haft såhäre ett tag. den är inte ful, men nytt ska de bli ! så håll utkik !

flera gånger denna månaden har mitt motto varit mer behövligt än vanligt. året har inte börjar redrigt så fint som jag trodde, men de ska bli bättre. så därför ; vad du än gör, gör de med ett leende.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-18 @ 13:59:08
URL: http://wetpillow.
Postat av: M

Har tid att renovera idag om du vill :) ;D

2009-03-18 @ 13:59:30
URL: http://wetpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0