Du vet tjooock !

äre precis vad
jag känner mig !

Det har varit en bra dag idag. halv resurs, dock hade va ju extra matte hela eftermiddagen, 2 timmar. det var dock värt, sjukt kul. gjorde kankse max 10 tal, hahaha...resten av tiden skrattade vi och bara var allmänt lama. läraren va om de går ännu mer lame än vanligt, MEN hon hade med sig fika. värt :D

efter det
blev det lite plugg i bibblan i väntan på att teorilektionen skulle börja med körskolan. gjorde klart mitt egna slut på twilight, på engelskan. inget vidare. men de hadelar tyo om att istället för att edward räddar bella, så är de bella som räddar edward. han blir människa på nått och de åldras tillsammans, fint va ? haha ..

teorilektionen hade jag nog aldrig klarat utan tina. sjukt segt, men vi hittade de roliga i de också och kunde skratta i vissa tider.
- ahaaa skulle vi ha emd oss dom böckerna? fan vi missade de..
internt, men vääärt ! hhaha !

Hann vara hemma i typ 501 min eller nått innan jocke&tilda hämtade upp mig. pizza på G med tina&erik. detta är anledningen till att jag känner mig tjock just nu . äckligt mätt ! :S men, det var en bra stund med mycket skratt. :)

nu ska jag sova. natti på er och gör allt med ett leende !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0