Du vet underbart !

fint äre !

Idag har varit en underbar dag ! visst det är ruuskigt kallt ute men visst äre ändp lite vårkänslor? solen har lyst och gör sitt bästa med att ta bort snön, jag hejar verkligen på den.
Skolan var ganska seg, men vi överlevde. tina är bra, ser på en gång om man är glad eller ledsen. fint äre ! <3

Efter skolan träffade jag malin på cigrarren. åkte hem och började nästan på direkten att fixa slingorna i hennes hår. satt ute i solen och gjorde det. sjukt värt ! håret blev jätte bra, och jag hoppas du blev nöjd ! :)
När vi gjort de börjarde vi ( okej mest hon ) att greja med bloggen. ni måste erkänna att det blev bra ? lite vårigt och sådär. sen kan jag tycka att den ser lite ego ut. 4 bilder på mig själv liksom. funderar på att ta bort en , man de får vara hårä så länge iallafall . tack igen !
kvällen kunde inte avlsutats bättre. HV VINST, hur sjukt gott äre inte då ? tappade lite i början men de ville bara skapa lite spänning, riiight ? surt äre dock att vi har träningn om så missar matchen, men hinner förhoppningsvis hem till sista :) fint !
sjukt värd dag, blir bara glad  ! : )


Kommentarer
Postat av: M

sjukt bra :) <3



ta inte bort någon bild, bra som det är tycker jag :) kan väl aldrig bli för mycket av dig heller ? ;)

2009-03-25 @ 22:05:47
URL: http://wetpillow.blogg.se/
Postat av: O

FIna bilder och glad sida +++++ i Aftonbladet ;-)

2009-03-26 @ 06:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0