Då tar vi det lilla lugna

jag ber om ursäkt
för mitt tidigare inlägg.

MEe så kan de va :) Jag är dock lugnt nu, mutad med godis, övningskörning och glass. det reeedigt :) haha !
för att neutralisera dagen så tänkte jag ju istället bjuda på en hela vanlig dag med sofie, och hennes kommentarer. idag var hon nog dock på topp när det gällde detta, dock kankse inte tankeverksamheten ?  hmm..

efter att gått och små irriterat tina ( som har det största tålamodet jag vet)
Tina: känner du att du inte får nån respons på det du gör?
Sofie: jaa jag börjar bli lite butt på detta nu.. ehhh putt menar jag !!

sitter och pratar om allt möjligt. några sekunder senare av tystnad..
Sofie: Ida, du skulle passat som en nöt.

Sitter vid hamnkanalen.  Där finns denna skylt:

S: Kablar ?! Vem fan har bajsat här ?!
T&I: ?!
S: alltså ni vet.. lägga en kabel ?

hahahahahahah ... kankse lite för internt för att fatta. kankse måste varit med. man det har iaf förgyllt min dag :P
nu äre snart malenas tur i moskva . heja sverige !

Kommentarer
Postat av: Sofie

hihi (a)

2009-05-12 @ 22:43:02
URL: http://soosofofie.blogg.se/
Postat av: Tina

HAHAHAHA ,sjukt bra dag :D <3

2009-05-13 @ 18:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0