Du vet coopertest

He wasn't what I wanted, what I thought no
He wouldn't even open up the door...

Det var tonerna i mina öron på sista varvet av cooper. Det kändes som att jag hade all kraft i världen kvar. Helt underbart. 40 sekunder bättre än min bästa tid och ca 2½  min bättre än förra året. vilket man kankse inte egentligen kan jämnföra med eftersom jag var och hade varit sjuk hela hösten. Men 40 sek bättre än bästa jag fått någonsin är inte dåligt riiight? en applåd till mig.  :)
Måste skriva detta. när vi skulle börja blev de typ värsta ösregnet. alla ba neej vi kan inte springa åhh..ja ni vet hur tjejer kan vara.. mohammed ville så visa sin starka sida och drog igång en kamp sång eller nått..
Mohammed: Vi är 20 grabbar stora och s

Detta kommer jag antagligen leva på resten av denna dagen. benen är helt slut och jag behöver inte plugga. kankse dock blir lite teori när jag ändå har tid.


Kommentarer
Postat av: Bagarn

Nej, den är ju inte så jättebra:)

2009-05-04 @ 20:37:40
URL: http://voskrattblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0