Du vet engelska

och de känns som
om veckan aldrig tar slut..

Jag vet, den har precis börjat. Men det känns låååångt till helgen. Dock inte långt till nationella på fredag , hmm..
På tal om engelska. Sjuukt överflummit lektion idag. Skulle göra våra arbeten, ta reda på massa om ett land där de prata englelska. varför valde vi indien? inte kuuul. så, man får göra det bästa av det. Vi skattade, idiotförlarade sofie, fick reda på saker från tilda, och tina med sina extreeeeemt bra uppgifter och svar på allt. min extra hjärna.
Så här kan man se ut om man vill.
Sofie !
Tilda !
Tina, även kallad extra hjärnan.
 Jag.

fick inte så mycket gjort,
så nu får vi göra de på vår lediga dag nästa vecka. men, vi får skylla oss själva antar jag. så kan de vaaa.
Jag hade vääärldens motvind när jag cyklade hem. inte kul, iiinte kul..

Kommentarer
Postat av: Tina

HAHA xD men vi ska ju laga mat också ;) <3

2009-05-05 @ 20:31:45
Postat av: Sofie

Jag ser ut som en skrynklig tant ;)

2009-05-06 @ 18:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0