Du vet första maj

som inte redigt
blev som det vart tänk..

Det blidde inget vättern igår. Vi stannade kvar hos Saarnak hela kvällen, vilket iaf jag inte hade nått emot. Blev sjukt kallt på kvällen och då var jag glad att man kunde gå in istället för att dra ner till vättern, vi får ta de någon annan gång helt enkelt : )

Iaf, så vart det mysigt igår kväll. grillade, snackade, skrattade och fick reda på högst otippade saker om folk genom sanning och konsekvens. hahahaha ! men de som sas där, stannar där. som vanligt :) åkte även med saarnak för första gången känns lite konstigt, tänk att jag snart förhoppningsvis har det dära kortet, siiiiick :D

Hemma vid typ ett, och så vart de skönt att sova : ) Tack för kvällen ! det kommer bilder senare ! :)
Idag vet jag icke redigt vad det blir. måste iaf skriva klart en inlämningssak som ska vara inne på måndag. hur länge har vi haft den , typ en månad ? inte likt mig att sitta dagarna innan och fixa med detta haha, vad händer ?! :P Sen måste jag ut & löpa, trots allt cooper på måndag :O SEN, ska jag steka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0