Du vet wipeout

sinnes kul.

Alltså att sitta och garva själv det är väl inte heelt okej? xD jag har suttit och kollat på ett x antal wipeout program och jag dööör nästan hela tiden. Obsavera att jag sitter själv då.  dock äre ju lite min humor när andra trillar eller slår sig. inte allvarligt såklart, men lite sådär halv allvarligt :P dock får de ont, då äre inte kul. omvårdnadsmänniska som jag är. men , annars. HAHAHAHA !! kolla bara ! 




Mormor&morfar var här innan och åt. Mycket faschinerade om hur mycket der får plats i en mobil..
morfar: har du något kort på mig där i?
jag: aah snart. ( tar ett kort och det låter) se !
morfar: men åhhh !
mormor: nämen, när tog du det? det var väl längesen du hade den skjortan på dig?
jag: mormor, jag tog den nyss..

Kommentarer
Postat av: Henke

haha så rätt e de! wipeout o morföräldrar ska de va :)

2009-05-08 @ 18:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0