Eurovision songcontest

det som jag alltid lovar
mig själv att aldrig kolla på
igen.

Men, varje år sitter jag där igen. Undrar hur det ska gå, tippar vinnaren med mina kompanjoner, garvar åt de meningslösa programledarna och hittar de mysigaste balladerna.
Norge hade ju varit förhandstippade hela tiden, så jag antar att de var rätt att de vann. jag tyckte dock inte det va helt rätt, han verkar falsk och så tycker jag inte han sjunger särskilt bra, men visst äre en låt som sätter sig. och hans fiolspelande vart de inte heller nått fel på :) inte heller hans ögon, men det har ju inte hit att göra antar jag ;) hahaha ..

Mina favisar var iallafall island, finland, turkiet& asbajan ( som vi döpte de till) och så rumäninen. Island gick de ju fint, turkiet också och asbajar också. men finland. sämre än sverige. sist. inte kul. inte kul.
Så detta äre som kommer ara på ida wendels läppar de kommande veckorna. lycka till mina vänner ;) hahahha ..

Någon som också kommer få höra lite är, frida.
Frida: alltså svenska är ju ett ganska gott språk iaf, typ la vox... okej det är franska men iallafall...
senare..
F: arash är från arsebanan.. achebajan...

det var en fin kväll. efter eurovison blev de she's the man. yaaa underbara film. har det mesta ! :) humor, kärlek, snyggingar och power. yes !

Idag, blire lite plugg och fotboll i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0