Halkbana

alla som vill köra igen
räcker upp en haaaand !

Jag vill jag vill jag vill !! :) sjukt kul . var hyffsat nervös innan, glida runt i en bil utan att man har kontroll verkade sådär lockande. MEN GUD vilken känsla det var ! sitta själv i en bil, låtsas att allt va på redigt och bara köra för att det är kul typ. jag har nu dessutom sjuk respekt för halt underlag. vatten planingen är inte att leka med alltså ! men redigt värt !
Fick även åka ien bil som "sluckades" runt. bilbälte är värt människor, jag hoppas ni använder det jämt  !

Landsvägs omkörningen gick bra även den. den var dock inte lika kul, men så kan det vara : )

Nu har jag läst i tre timmar. men nu är den utläst, och jag får skylla mig själv att jag skjutit den framför mig.
Jag är glad, jag hoppas att ni är det också ! :)

Kommentarer
Postat av: O

Jag blir glad av din blogg, du smittar med din positiva inställning

2009-05-25 @ 20:34:10
Postat av: Anonym

ja e rätt tagg nu, både du och linda sa att de var skit kul :D

2009-05-25 @ 22:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0