Halta lotta

inte kul,
INTE kul..

Jag har tränat fotboll&innebandy i typ 10 år kanske ? vet inte exakt, men aldrig har jag skadat mig. haft någon inflammation eller så men inte mer. Igår på fotbollen gör jag fetaste vrickningen på foten. ingen vart i närheten. alla garvade inkl.jag. men sen vare inte så kul mer .
jäfla bajs äre. nu hoppar jag på kryckor. och till er som jag sagt att jag skulle vilja hoppa på kryckor. jag tar tillbaka det. det är inte kul, man känner sig fett handikappad och det gör ont i händerna.
och så missar jag matchen imon. premiär och allt. men ni klarar de ändå flickor, kämpa på jag kommer skrika mig hes på er ! ; )

Imon äre sjukt mycket att göra. att man inte kommer fram i racer fart gör inte saken bättre.
- riskutbildning
-skolan ( eng.redovisning)
- Hämta en hemlig sak som jag inte kan skriva här , hähä.
- kolla malins bal
- kolla matchen
-plugga. HUR ska jag hinna?!
 
Bäst att dra igång med det nu kanke.
höhö , pusspuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0