Här duggar inläggen tätt

eller inte.

Jag tänker sluta med att döpa alla inlägg till du vet. kände att de började bli liiiite uttjötat så nu blire heelt vanliga. bara så ni vet ! haha .

var ett tag sedan jag skrev, så drar igenom helgen i korthet:
Fredag;
- GUUUUD vilket åskväder. gillar det icke. skulle bli fotboll på kvällen, men fick bli en myskväll med mat&film med tina. även en promenad när det blidde skönt väder senare. värt <3

Lördag:
- började med ett lagom hårt pass på morgonen. sjuuuuukt ! skivstångpass på friskis. jag är svag det vet jag , men herregud ?! Jag har fortfarande i skrivande stund träningsvärk och ser ut som en halt gammal tant. helt sjukt !
- hann inte mer än innanför dörren så kom älsklingskusinerna. inte chans till vila. dock inte mig emot, sötbarn ! Passade även på att dämpa mina problem till balen nästa år..
Jag: sebbe vill du gå på balen med mig nästa år?
Sebbe: ja, det kan jag väl.
hahaha , obsavera att han är två&ett halv. naaw ! :)
- de hann knappt åka innan jonna ville ut&vandra. men tjejen har världens bästa övertalningsförmåga, så fick bli en cykeltur brevid henne. haha !
- på kvällen var vi nere på stan&fikade på coffehouse. jag drack upp en hel kaffelatte. uuuusch, men så kan de va. haha. hemma typ halvett.

Söndag:
- plugg
-övningsköra till gränna, middag där
-lite mer plugg
-första träningen med korpen. känns fint att äntligen vara igång :)

Min panik inför imon börjar släppa. Sen får man se hur mycket jag kan imon när jag väl sitter där, men det tar vi då. har gjort goooaste smoothie som jag ska ha med. jordgubbar, blåbär,banan och hallon yoghurt. mmm mums ! något att se fram emot måste de ju vara.

Ikväll, blir det intensivpass med linn&hanna. min kropp kommer dö ännu mera. känns ungefär som att hela den är som en enda stor sten. hahaha .. men så kan de va  :)

dags att gå, hoppas det är bra mer er. om ni inte har, testa med ett leende, blir lite enklare att leva då :)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0