Helgen som var..

eller ne, helgen som ääär :)

Tekniskt sett skulle de ju vara måndag idag. onsdag=fredag, torsdag=lördag, fredag=söndag, lördag=MÅNDAG ! fränt va? då blir man härligt glad när de faktist bara är lördag, eller hur ? : )

Festen hos frida var redigt nice. 9 tjejer som bara är som vi är. redigt värt !
Det får bli några bilder.
   
 
en bild säger mer än tusen ord, vad säger då 6 bilder... ?
hmm..

Igår vart de ju grillfest hos saarnak. Det var förutom grillningen, skratt, prat & spel. Jag och malin vann spelet, lätt ;) jag vet vad spelet heter men jag kan inte stava, så ni får inte veta vilket spel de va helt enkelt hahaha ... !!

Idag, blire först tränigen med fotbollen. Vilket jag får kolla på, inte kul iiinte kul men måste spara på foten tills på tisdag.
Sen måste jag plugga lite, och sen äre till habo på fest som gäller. Shetans va jag far, men så kan de va. man lever ju bara en gång, riight ?

ha en fin dag allesammans !
PUSSSSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0