Liseberg, skolan, match

vi drar ihop det
lite, okej ? :)

Liseberg igår var som vanligt redigt kul. Vet inte vad som händer när jag kommer dit. jag blir som ett litet barn som bara vill  åka åka åka och som inte har någon tid alls med att äta och spela egentligen. Jag tycker faktist att vi borde åka mer flickor, men jag antar att jag borde vara nöjd. Mest åkt var nog balder. hur många gånger var de närmre 7-8? haha !
Jag hatar slänggungan vad händer då när jag pga av stark desperation åker denna ? jo människan i den lilla kuren stänger aldrig av skiten. satt nog där i typ min. runt runt runt, MÄNNISKAN SITTER OCH LÄSER ! inte kul mina vänner, inte kul..
Jag tog inga bilder, men kan hända att jag får tag i lite så kan kan lägga ut ! :)

Efter ca 5 timmars sömn så var de dags för skolan igen. Inte kul, trätt hela dagen och på redigt kasst humör. jag ber om ursäkt till mina kompanjoner för detta. men inte ens den glada ida kan vara glad jämt, så äre bra :)
Nu är jag dock på bättre humör. Duktiga oss vann med 1-1. så skulle jag vilja utrycka det iaf. vi hade mycket mer och spelade idag faktist redigt bra. SJukt näara att vinna var vi, bra oss ! (Y) tack till våra trogra suppotrar ;) hahah ..

nu äre mat. puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0