Lyckat !

:)

Grillfesten här innan rix vart lyckad. tog en jäfla tid innan alla hade grillat klart, men sjukt värt. Jag ska försöka få tag i lite bilder. ( jag lovade de från liseberg också va ? hmm , de kommer.. )
Rix var underbart ! dock mindre drag där bak igår än där fram förra året, dock fick vi igång de till slut, stolt över er flickor & pojkar ;) haha ! jag vill dansa som alcazar, sjung som sarah och se ut som tjejer som sjunger med arash, någon som kan fixa ? :) hahaha ...

Idag hoppas jag att ni inte glömt bort mammas dag. vi har firat rejält. tårta två gånger, middag en gång och fika på det. pjuuu.. körde även messa idag. till gränna, från gränna, till roberga och hem. VILL HAR KORTET NU :D

hansen fyller 18 idag, grattis :) !

Imon äre första juni..
= sommar
= 23 dagar till jag är 18
= x dagar till körkort
= 10 dagar till lov
taaaagggg :D:D !

nu måste jag plugga. 
inget jag är bra på numera..


Kommentarer
Postat av: Hansen

TACK TACK :D



Snart din tur ju :) Taggad eller :)

2009-06-06 @ 11:37:49
URL: http://hahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0