Nytta med nöje

så kan dagen
sammanfattas :)
 
Som jag skrev förra veckan blev de inte mycket till jobb i engelskan i skolan så vi fick helt enkelt göra det idag på vår lediga dag. så kan de va, men blev inte tungt som jag trodde. flickorna är inte lika kass på engelska som jag vilket är en jäfla tur, jag hjälpte dock till . men de andra fick rätta till det som var fel sen, hahahah det mesta. iaf, powerpointen är klar och det känns redigt skönt.

Åkte även och köpte pizza hos robban reedigt värt! gott är ordet. även att smälla i sig typ 20 nybakta muffins är inte heller fel. hahaha , dock gott. och man lever bara en gång, faktist :)

bjussar på lite bilder ! tryck för större bilder.
         


S: Komhit, jag måste ha ert uttalande..ser inte jag ut som en kondom?!

hahahhaa ..
tack flicks, för en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0