Ordning &reda

fredagen var
braa !

För det första : HANSEN JAG SPRANG VILSE, INTE FUSKADE !! haha , för er som läste kommentaren så blev jag anklagad för fusk på löpningen i torsdag. och jag vet, de va reeedigt lutigt att jag kom först, när jag inte sprang om en enda människa xD hahah, men jag har en förmåga att springa vilse uppe på axamo, och jag lyckades även denna gång.  så, nu vet alla det. tackar caroline hansen ;)

Igår kväll,
såg jag inte fram emot kvällen. ingenting planerat och alla i familjen skulle iväg. kul tänkte jag. men SEN tänkte jag bengan !! min kompanjon och offervän. skickade iväg ett sms & frågade om promenad, vilket hon tyckte kändes lockande. hon var dock tvungen att städa sitt rum innan, ( förstår iiiinte varför ;) ) så jag fick vara hennes sällskap sålänge. blev även en kopp te.
Blev det någon promenad undrar ni ? hahaha , nej det blev såhär :





ja, vi städade hennes gaderob på fredagskväll. tråkigt tycker ni ? nej iiiicke ! det var mycket länge sen jag fick till ett redigt aaas garv men igår. jag skrattade så jag inte kunde andas och tårarna sprutade stundtals. hahahaha , tjejen har sjukt mycket kläder. kläder hon glömt bort, kläder som hon aldrig användt och kläder som är reedigt nice. vi slängde en hel svart sopsäck med skor&kläder. det ni, inte illa! tid: 3½ timma. hahahaha.. detta var dock med paus. paus för pizza&lite påskmust. väääärt !

jag ärvde en påse också.
får bli en fika på det någon dag. kvällen avslutades med ytterligare en kopp te, och en film på det. mannen som kallar mig ida wrangel kom även dit. mannen är bengans pojkvän :)
släckte lampan vid ett.

klockan är nu 20 över elva och jag har redan varit ute & löpt. kom i och för sig hem för typ en timma sen, så ni måste erkänna att jag är bra ?! ;) haha , jag tycker iallafall detta.
nu får de bli lite stek innan kvällen. Ha en fin dag allesammans !


Kommentarer
Postat av: O

Det är underhållande att läsa din blogg, man får ofta ett leende på läpparna. Kram

2009-05-16 @ 21:36:15
Postat av: Ida

Tack så mycket, det är kul att höra :)

2009-05-19 @ 21:25:34
URL: http://kallasidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0